我都係寒底既一群易手腳冰冷,夏天都要進補一下。我搵到呢隻養生一族~~黑糖檸檬薑來沖黎飲,呢款都幾岩我。

 
 
 
 
養生一族 ~ 黑糖檸檬薑
採用頂級新鮮西西里檸檬
精選10年以上新會老陳皮
100%香港製造.真材實料
原材料燉足12小時
講下個SIZE ,有600g 都好大樽架
 
 
 
 
 
零添加劑
零防腐劑
採用黑糖熬煮,活血行瘀,緩解疲勞,改善手腳冰冷,改善宮寒經痛。
適合寒底人仕食用
 
 

 

 

 
 
每天早上我都會沖一1杯來飲,睇下樽入面有很多薑片同檸檬片,我都會食1至2片薑,食薑可以排毒,去濕,散發身體寒氣,可以清除腸胃細菌和口腔消毒。
 
而檸檬片軟腍好開胃。除左沖泡飲用,直接食用都可以,或作為醃料醃製肉食。
 
 

 

 

 
 
開封後記得冷藏存放六個月、記得使用無水無油羹子,以免影響品質。
 
佢地共有三款
皇牌檸檬薑 #陳皮冰糖燉檸檬 #黑糖檸檬薑
下次再買其他飲下先

 

 

 

 

 

 

 

 

 
 
 
  My blog link    
 
 
 
 
 
養生一族
限時優惠~~
至6月30日~~全單85折 +1樽免運郵
 
大家想買可以去以下網址訂購
 
 
 
本文章所發表的全部內容均屬個人意見及感受,並不代表該品牌之言論及立場。如需協助或希望獲得更多有關產品資訊,請直接聯絡該品牌查詢或/和尋求相關專業意見。如從而引起任何損失或法律糾紛,本人概不負責。
 
FOLLOW MY IG ❀ho_ruru❀
歡迎合作試用,event 可聯絡我謝謝!!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    horuru 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()