踏入35歲,尤其是生過BB的女仕們,除了著重外在皮膚還有內在的身體健康,留意到自己記憶力變差、不夠集中,皮膚又比以前差,身體既機能大不如前,好似步入老化階段。無人想咁快衰老,人人都想凍齡,咁就要由內在 - 補腎開始。

 

 

 

 

 

 

大家一聽到【腎虧】就好擔心? 定係覺得唔關自己事?其實「腎虧/腎虛」是指腎氣衰退,男女皆有,根據《黃帝內經》形容,女子七年、男子八年為一個生命周期,女子第五個七年即五七35歲就會有腎氣虛弱情況出現,而男士五八即40歲開始。

 



腎氣衰退就會出現唔同既「腎虧/腎虛」症狀,如面色暗啞、耳暈、怕冷、手凍腳凍、容易疲倦、腰膝酸軟、記憶力下降、睡眠欠佳等等。呢D都係衰老嘅徵兆。

 

 

 

 

要減慢衰老,內在就要從補腎著手。最近發現呢隻【太和洞腎虧丸】,佢嘅成份有人參、鹿茸、當歸、黨參、白朮、地黃等等,都係D好名貴嘅藥材,但價錢一D都唔貴,好大眾化,一個月份量只係$239,性價比咁高,絕對負擔得到。

 

 

 

 

 【太和洞腎虧丸】專門針對血氣虧虛引起腎虛症狀,有助健脾益氣,從根本改善體質,透過中藥固本配方,以補、調、養為原則,補氣養血,從內至外改善身體,重拾強健體魄。

 

 

 

 

 

佢係一粒粒丸劑易服快吸收而且補而不燥,男女皆宜。100%純中藥複方,香港製造,又係香港中成藥註冊產品,所以我好放心服用。

 

 

 

 香港製造

 

 

 

 

                             

 

 

 

 

服用了太和洞腎虧丸接近一個月,早、晚各服用一次,每次6粒,怕冷情況改善左,以前睡眠質素差,時常有倦意,現在不單沒有半夜起床,還可以睡到大天光。令到整個身體回復得平衡。

 

 

 

 

 

但服用太和洞腎虧丸期間,有幾點要留意:

1. 服用腎虧丸時,記得要戒食白蘿白

2. 感冒、女性月經期間、妊娠及餵哺母乳期間不宜服用

 

 

 

我就去嘗試服用太和洞腎虧丸,就是知道需要為身體做好補、調、養才不會身體變差,建議服用一個月體驗效果,3個月為一個養腎療程,從根本改善體質。

 

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 My blog link     

 

 



【太和洞】腎虧丸:https://www.taiwotung.com/home/products/hkp-03404/
【太和洞】Facebook專頁:https://www.facebook.com/taiwotung

 

 

 

本文章所發表的全部內容均屬個人意見及感受,並不代表該品牌之言論及立場。如需協助或希望獲得更多有關產品資訊, 請直接聯絡該品牌查詢或∕和尋求相關專業意見。如從而引起任何損失或法律糾紛,本人概不負責。    

 

 

 

 

 

 

FOLLOW MY IG  ❀ho_ruru❀

歡迎合作試用,event 可聯絡我,謝謝!!

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    horuru 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()