順道去旺角買game ,於是就唸起佢大本瀛日式放題 ,相隔半年有多再去食一次放題,中午時間去舒服食足120分鐘食每位$188午市放題12:30-3pm+10% 服務費。

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

刺身、壽司、手卷、炸物、料理

大部我都食既野都有

甜品就在門口位大雪櫃

 

 

座位寬闊舒適,大部分都是卡位

差不多lunch 時間人流滿滿,你叫我又叫

 

 

 

一定要提提店員真的忙過不停,來來回回收點菜紙及收起食完碟子,

點了很多次都沒有漏單,而且很快便來一碟、

 

 

 

 

來到先去雪櫃飲品、 有很多款

韓國飲品、有汽水及茶類都可以選擇還

 

 

 

green tea

 

 

 

 

 

 

 

每次食放題點少得有刺身,有泰式生蝦真係比較少見,必點之物入口好好食酸辣汁非常之入味,蝦就真係好爽口夠新鮮。角螺口感好似象拔蚌食落非常爽口

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 蟹籽沙律鮮卜卜脆蟹籽爽脆青瓜絲一起吃很開胃

 

 

 

 

 

 

貓山王榴連炸彈本身我唔食榴連,食落去又冇想像中禁強烈既味道,熱食落去好香口,炭燒雞翼燒得脆入口肉質嫩滑。

惹味豉椒炒蜆記得上次好像沒有,今次太有驚喜了。味道豐富好開胃口感煙韌不油膩。

 炸雞軟骨一點兒肉又有軟骨一入口就知脆,讓層次口感充滿口中。

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 泰式蝦餅連同酸甜醬特別惹味外皮炸得酥脆美味

花枝丸都燒得剛好,又彈牙

燒大蝦用竹籤穿着好香肉炭燒味道,厚厚既實肉

 

 

 

點了一份牛油炒雜菌,想像不到原來那麼大份點一份夠兩人吃,

很香蒜蓉爆香香氣。

 芝士焗蠔很多洋蔥粒廣島蠔肉質飽滿芝士香味邊食邊飄出來。

 

 

 

 

 

 

人參雞飲落即時解喝又有回甘味,熱飲真係一流。

 

 

 

 

海膽一口手卷,迷你版好精緻飯少少要幾多食幾多不會浪費

紫菜脆口所以最好來到食吃呀

 

 

 

 

食到飽飽不例外要食甜品,我最欣賞是木糠布丁及迷你心太軟

可能我偏心特別愛吃呢兩款

 

 

 

木糠布丁口感很滑,陣陣忌廉奶香感覺比較淡,無禁甜

 

 

 

 點菜單圖片已夠吸引,來到中間仍是流心我已經想一口吃

香濃朱古力味甜度適中不會過甜,我至愛吃好滿足。

 

 

 

 

自助雪糕櫃有多款不同味道雀巢雪糕

 

  My blog link    

 

 



 

大本瀛日式放題

 

地址: 旺角西洋菜街1號兆萬中心10樓

電話號碼: 3743 1977

 

                      

 

 

營業時間:

星期一至日:11:00-23:00

 

 

 

本文章所發表的全部內容均屬個人意見及感受,並不代表該品牌之言論及立場。如需協助或希望獲得更多有關產品資訊, 請直接聯絡該品牌查詢或∕和尋求相關專業意見。如從而引起任何損失或法律糾紛,本人概不負責。

 

 

 

 

 

歡迎合作試用,event 可聯絡我,謝謝!!

arrow
arrow
    全站熱搜

    horuru 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()