來到大坑找到間很有風味而且在門口已見到好多人等候喇,地點十分方便,下次都可以渣車來呀。




今次試上這間小店全因我好喜歡食甜品,見到餐牌基上本全部都想試一下,不過肚子不能承受得多。






 

 
Jumbo French Style Croissant with Egg Mayo Crayfish
(HK$118)


點了一個珍寶龍蝦仔牛角酥配薯角,來到見到賣相已經好吸引,剛剛即到熱熱的快快來試下先,先吃牛角酥上的珍寶龍蝦仔肉配上沙律醬,味道很夾的。


 牛角酥好香第一口咬落去,非常脆卜卜中間的位置都很薄脆,




吃上炸好既薯條即時放入口很脆口,而全部既薯條都唔會過火唔會濃,配上的一個黑松露醬,薯條配上這個黑松露醬味道很香而加很夾,吃過一次已經愛上。

 

我喜歡飲朱古力奶就點了一杯凍,一杯熱的。
甜度適中,配上牛角酥薯條更提升味覺享受。

 

 
法式香草梳乎厘

 

 

 



法式香草梳乎厘還有雲呢拿奶同雲呢拿雪糕,店員很細心的提提我快0的食呀,因梳乎厘唔等得太久,即時影過相後,熱住來吃呀。



將雲呢拿奶倒進法式香草梳乎厘再一起吃,第一淡進口既時間真的回味一陣,因為入口很軟幾乎即溶,而奶既味道配上一起兩者都唔會有甜漏感,師傅話雪糕都是自己製的,的確是自家製既調較味道不會過甜,呢個梳乎厘我下次都要再食。


好似我喜歡小食脆口既食物就岩曬,假日TEA一TEA 既好地方。

 

 

 
 

 

My blog link
 
 
  
 
 
 
 
本文章所發表的全部內容均屬個人意見及感受,並不代表該品牌之言論及立場。
如需協助或希望獲得更多有關產品資訊, 請直接聯絡該品牌查詢或∕和尋求相關專業意見。如從而引起任何損失或法律糾紛,本人概不負責。
 
 
 
 
歡迎合作試用,event 可聯絡我,謝謝!!
 
  



arrow
arrow
    全站熱搜

    horuru 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()